Txartela galdu baduzu, hemendik ezeztatu dezakezu, jarraian agertzen den formularioa betez.
Txartelaren eskaera egiterakoan erabilitako datu pertsonalak adierazi behar dituzu.
Sartutako datuekin, ez da txartelik aurkitu. Saiatu datuak berrikusten, eta arazoak bere horretan jarraitzen badu, jar zaitez harremanetan, mesedez, erabiltzaileen arreta zentroarekin, 943000117 telefonoan edo info@mugi.eus helbidean.
Jarraian, egun dituzun txartel aktibo guztiak erakutsiko dizkizugu, baita txartel bakoitzarekin egindako azken mugimenduak ere, egokitzat jotzen dituzun egiaztapenak egin ditzazun. Adierazi behar da erakusten diren saldoa eta mugimenduak atzo artekoak direla; eta orientagarriak baino ez direla. *
Sartutako datuekin, ez da txartelik aurkitu. Saiatu datuak berrikusten, eta arazoak bere horretan jarraitzen badu, jar zaitez harremanetan, mesedez, erabiltzaileen arreta zentroarekin, 943000117 telefonoan edo info@mugi.eus helbidean.
Txartelen baliogabetzea baieztatzen baduzu, goian adierazitako txartel guztiak ezeztatuko zaizkizu; eta, gerora, galdutako txartela aurkituko bazenu, ezin izango duzu berriz aktibatu. Ondoren beste txartel bat eskatzen baduzu, dagokion zenbatekoa ordaindu beharko duzu.
GGLAk unean uneko garraio zerbitzua eskaintzen dio Gipuzkoari, baliabide eta operadore desberdinak bateratzeaz gain, herritarrentzat informazioa hobetzen. GGLA ZUREGANDIK HURBILAGO.